Tábor, který žije!
Nejčastější dotazy
Postup vyplnění přihlášky
Přihlášku lze vyplnit pouze online v každém řádku na adrese přihláška na letní tábor. Po vyplnění a odeslání přihlášky je vám automaticky odeslán e-mail se shrnutím přihlášky, číslem účtu CK Agentury H+H s.r.o. variabilním symbolem i celkovou částkou za zájezd. Na základě tohoto e-mailu se hradí záloha min. 1000,- kč nebo celková částka. Později od vyplnění této přihlášky vám poštou odesíláme přihlášku k podpisu, brožurku s podrobnými informacemi a lékařským potvrzením. Tento dokument vč. lékařského potvrzení je nutno odeslat zpět v co nejkratším termínu. (Termín odeslání tohoto dopisu mnůže v některých případech trvat i měsíc).
Kdy je přihláška platná?
Přihláška je platná po splnění těchto tří podmínek:
- online vyplnění přihlášky
- zaplacení zálohy min. 1000 Kč
- odeslání zpět podepsané přihlášky
Potvrzení od lékaře - JPP - kdy a kde odevzdat?
Potvrzení od lékaře neboli zkráceně JPP (jednotná preventivní prohlídka) je krajskou hygienickou stanicí vyžádaný dokument, který je nutno zaslat s přihláškou k podpisu nebo co nejdříve (nejpozději do 25.6.) po jejím odeslání na adresu CK Agentury H+H s.r.o. . Tento dokument je platný 2 roky od jeho vydání a je možné použít i kopii, pokud máte JPP z jiné akce (škola v přírodě apod). S přihláškou k podpisu vám je tento dokument zaslán, ale je možno použít i JPP formulář od lékaře či jiný hygienou schválený formulář. PREFERUJEME ZASLÁNÍ E-MAILEM!
Potvrzení o bezinfekčnosti - kdy a kde?
Tento dokument vám odesíláme nejpozději týden před odjezdem a odevzdává se u autobusu/brány tábora. Nesmí být starší 2 dny a potvrzují ho pouze rodiče/rodinný zástupce, nikoliv lékař.
Mohu provést změnu v ubytování/turnuse apod?
Veškeré změny v přihlášce je možné provést na základě e-mailové žádosti. V případě, že změna bude obsahovat již vyprodaný turnus/ubytování apod. CK Agentura H+H s.r.o. vám dá toto vědět ihned po obdržení opravené přihlášky telefonicky nebo e-mailem.
Chci být ubytovaná/ný s kamarádkou/kamarádem. Kde to mám napsat?
Napsat to nikam nelze, protože ubytování se řeší až po příjezdu na tábor. Stačí říct "chceme být ubytovaní spolu" a my vás tak ubytujeme :) Přednost mají ti, kteří mají zaplacenou garanci, ale všem se snažíme vyhovět a dohlédneme na to, aby byli všichni spokojeni.
Kdy mám tábor doplatit?
S vyplněním přihlášky online se obratem platí záloha min. 1 000 Kč. Doplatek dle kalendáře níže:
1. turnus | doplatek nejpozději 03. 6. 2024 |
2. turnus | doplatek nejpozději 10. 6. 2024 |
3. turnus | doplatek nejpozději 17. 6. 2024 |
4. turnus | doplatek nejpozději 01. 7. 2024 |
5. turnus | doplatek nejpozději 08. 7. 2024 |
6. turnus | doplatek nejpozději 15. 7. 2024 |
Rodné číslo, které jsem vyplnil/la je bez nuly na začátku. Proč?
Toto není chyba. Rodné číslo je použito pouze jako variabilní symbol k platbě za zájezd. Variabilní symbol, ale nesmí začínat nulou! Banky nulu na začátku variabilního symbolu smažou, proto zasíláme jako variabilní symbol rodné číslo již bez nuly na začátku.
Jak zjistím zda je turnus/garance vyprodána?
Stačí dotaz přes naše webové stránky, e-mailem na info@haha.cz nebo telefonicky na tel. lince (viz kontakty). Po vyplnění přihlášky vám bude rovněž odesláno zda tábor uhradit, nebo si zvolit jiný, volný turnus, který vám bude nabídnut.
Jsem náhradník, co to znamená a kdy se dozvím zda se na tábor dostanu?
V případě, že jste náhradníci, je vámi zvolený turnus již obsazen a čekáte na uvolnění místa. Kdy a jak se dozvíte, že jste zařazeni? Telefonicky IHNED, když zjistíme, že se místo uvolnilo. Kdy se místo uvolní? Na tuto otázku neumíme odpovědět. Místo se může uvolnit za hodinu a taky v den nájezdu na turnus. Všechno to záleží pouze na době, kdy nám to již zařazení klienti zruší. Důvodů proč klienti ruší/přesouvají zájezd na jiný termín je opravdu hodně - náhlé onemocnění, termín dovolené, kamarád/ka jede na jiný turnus apod. Každý rok zařadíme více než 100 náhradníků!!! Opravdu záleží pouze na vaší trpělivosti.
Doprava z Prahy, Brna, Olomouce a připojištění se platí zároveň se zájezdem?
Ano, platba za dopravu z jiných destinací než Ostrava a připojištění, je nutno uhradit zároveň se zájezdem. Jízdenky na vlak se nakupují dopředu, není proto možné platit jízdné na místě!
Dostanu potvrzení pro zaměstnavatele/pojišťovnu?
Na konci každého turnusu dětem rozdáváme "Potvrzení o účasti na zájezdě" (dítě si musí v táboře o toto potvrzení požádat poslední den tábora). Potvrzení obsahuje jméno dítěte, datum akce, druh akce, razítko a podpis administrativního pracovníka. Toto potvrzení vystavujeme i po ukončení turnusu, ale nikdy předem. Potvrzení o platbě vystavujeme na vyžádání! Potvrzení o platbě má každý klient - ústřižek složenky nebo kopii příkazu z banky, kde je uvedeno naše číslo účtu, částka i variabilní symbol (toto potvrzení vydává každá banka nebo internetbanking). Pokud potřebujete jiný dokument, je třeba si ho u dané společnosti vyžádat nebo vyrobit a zaslat na e-mail info@haha.cz. Tyto dokumenty potvrdíme a zašleme zpět (mimo září a říjen).
Vámi vystavená a zaslaná objednávka na fakturu musí obsahovat tyto povinné údaje:
- Odběratel – název, adresa a sídlo Vašeho zaměstnavatele, včetně údajů IČO, DIČ
- Pokud je adresa zasílání pro faktury jiná – uvést tuto přesnou adresu
- Jméno a příjmení dítěte, které se rekreace účastní
- Turnusový termín
- Částku, kterou máme na faktuře uvést
- Další doplňující údaje, které jsou potřeba uvést (např. jméno zaměstnance, osobní číslo apod.)
- Popřípadě uveďte svůj kontaktní telefon pro případné dotazy